تمام نا تمام من

تعلیق, که در آن پرسه می زنیم، نفس می کشیم، زنده ایم!!

تمام نا تمام من

تعلیق, که در آن پرسه می زنیم، نفس می کشیم، زنده ایم!!

-فکر می‌کنم توی وجود همه‌ی آدمها دلیلی برای دوست‌داشتنشان هست و اگر دنبال این دلیل‌ها (که پیدا کردنشان معمولا سخت هم نیست!) بگردی، دچار تمام انسانها می‌شوی. نمی‌دانم این یعنی گیر افتادی یا اینکه اول آزادی است!!!

- یادم رفته ...! تمام چیزهایی که روزی می‌گفتی خوب به یاد می‌آورم!



نظرات 3 + ارسال نظر
خانمی دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ب.ظ http://sshh.blogsky.com

سلام...
وبلاگ قشنگی دارید...
نمی دونم این یعنی اول گرفتاری یا آزادی ...ولی فکر کنم یه گرفتاریه جدید!!!!!
خوشحال میشم به منم سر بزنید

آیسان دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ب.ظ http://golbaghali.blogsky.com

سلام آره تو وجود همه ی ما آدما یه دلیلی واسه دوست داشتن هست٬اما اکثرن ما اون دلیل رو اشتباه پیدا میکنیم و همین باعث جدایی ها میشه٬اینکه آدم کسی رو دوست داشته باشه گرفتاری نیست آزادیه چون ما عقل و شعور داریم و خودمون خواستیم که دوست داشته باشیم و هروقت بخوایم چون آزادیم میتونیم از هم جدا شیم.تعریفت راجع به عمر:(هرچه بزرگتر می شوم، چیزهایی که توی فکرم اند بیشتر می‌شوند و چیزهایی که توی فهمم هستند کمتر!!

گیج می‌زنم روزهای بودنم را!)
خیلی زیبا بود.حتما پیش من بیا منتظرتم عزیزم٬خدانگهدارت

عسل اریان سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ http://2669.blogfa.com

دچار شدن....خیلی سخته اما شیرین...پیش منم بیا و نظرتو در مورد تبادل لینک بگو منتظرم گلم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد